vineri, 24 martie 2017

64. Psalmul 122, Rugăciune către Sf. Treime



Psalmul 122:

Stih 1: Către Tine, Cel ce locuieşti în cer, am ridicat ochii mei. Iată, precum sânt ochii robilor la mâinile stăpânilor lor, precum sânt ochii slujnicei la mâinile stăpânei sale, aşa sânt ochii noştri către Domnul Dumnezeul nostru, până ce Se va milostivi de noi.

Stihn 2: Miluieşte-ne pe noi, Doamne, miluieşte-ne pe noi, că mult ne-am săturat de defăimare, că prea mult s-a săturat sufletul nostru de ocara celor îndestulaţi şi de defăimarea celor mândri.

Rugăciune
Preasfântă Treime, Stăpâne de o fiinţă, Împărăţie nedespărţită, C e e a   ce eşti pricina tuturor bunătăţilor binevoieşte şi pentru mine, păcătosul; întăreţşte şi înţelepţeşte inima mea şi şterge toată întinarea mea. Luminează gândul meu, ca totdeauna să Te slăvesc şi să Te laud şi să mă închin Ţie şi să zic: unul Sfânt, unul Domn, Iisus Hristos, întru slava lui Dumnezeu Tatăl. Amin.

Fie numele Domnului binecuvântat de acum şi până în veac. (de 3 ori), cu trei metanii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu